Załóż konto | Zaloguj

Prawne / Księgowe w Rzeszowie

„Zmiany w prawach konsumenta i reklamacje w 2014 roku”

Ogłoszenie archiwalne! Wygasło: Niedziela, 22 Czerwiec, 2014  12:21
  • Cena: 500,00 zł
  • Telefon: 792844169
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Kategoria: Usługi i firmy / Usługi
  • Branża: Prawne / Księgowe

Opis oferty:

OFERTA SZKOLENIOWA

Czy każda reklamacja jest uzasadniona? Kiedy reklamację można przyjąć, a kiedy odrzucić? Jakie są granice odpowiedzialności sprzedającego za niezgodność produktu lub usługi z umową? Co wynika z gwarancji i rękojmi? Czy jesteście Państwo przygotowani do gruntownych zmian w prawie konsumenckim?

Już 13 czerwca 2014 roku zacznie obowiązywać nowa ustawa o prawach konsumentów. Będzie miała bardzo duże znaczenie dla sprzedawców oraz ich klientów. Nowe prawo zrewolucjonizuje prace sprzedawców, w tym przede wszystkim sklepów internetowych. Oprócz zmiany regulaminu, sklepy będą musiały również spełnić dodatkowe obowiązki informacyjne na swojej stronie internetowej.

Oferta dotycząca szkolenia jednodniowego - otwartego:
Przy zgłoszeniu do 15 marca 2014 r. obowiązuje cena 500,00 zł. Po tym terminie koszt wynosi 800,00 zł. Podane ceny są cenami brutto.

Termin: do ustalenia
Czas trwania: 8 h
Miejsce: Rzeszów, Warszawska 5/7 (budynek RCOP)
Termin zgłoszenia: rekrutacja w toku
Kontakt w sprawie szkolenia: Sekretariat PRAWNIKON tel. 792 844 169, firmy.prawnikon@op.pl

Osoby do kontaktu: Izabela Maciejak, Maria Skalniak
Minimalna ilość uczestników: 15 os.
Maksymalna ilość uczestników: 20 os.
Zakwaterowanie: NIE
Wyżywienie: TAK
Materiały dydaktyczne: TAK
Certyfikat: TAK

Ważne:
Szkolenie możemy również zorganizować w formie szkolenia zamkniętego. W takiej sytuacji program szkolenia zostanie zbudowany specjalnie dla zlecającego a cena, termin i miejsce realizacji szkolenia ustalimy indywidualnie w trybie roboczym.

Adresaci szkolenia:

• kierownicy działów sprzedaży i handlu
• kierownicy i pracownicy działów reklamacji
• przedstawiciele handlowi
• handlowcy/sprzedawcy
• inne osoby, których zadaniem jest rozpatrywanie reklamacji
Profil uczestnika:
Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, obsługi klienta, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania kontraktów, zajmujące się kontaktem z klientami oraz osoby współpracujące z dostawcami lub odbiorcami.
Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu istotnych aspektów procesu reklamacji oraz rozwój umiejętności wykorzystywania reklamacji w praktyce zawodowej. Dodatkowo uczestnicy zapoznają się z prawidłowościami reagowania na zarzuty i obiekcje klientów, a także zaznajomią się z technikami i narzędziami niezbędnymi podczas komunikowania z klientami w sytuacji negatywnie rozpatrzonej reklamacji.

Metodologia:

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników. Wykłady przeplatane będą ćwiczeniami. Uczestnicy proszeni będą o pisanie pism reklamacyjnych, wg poznanych na szkoleniu metoda a następnie wspólnie z trenerem analizowana będzie ich skuteczność i wspólnie wypracowywane zostaną słowa „klucze”.



Wykładowcy:

Beata Karbowska - Czyż, Radca prawny oraz szkoleniowiec, Absolwentka Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku prawo oraz Uniwersytetu Staffordshire, Stoke on Trent w Wielkiej Brytanii. Prowadzi Kancelarię Prawną w Rzeszowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno u polskich, jak i angielskich pracodawców. Pracowała w Claim Time Soliciotors w Birmingham w Anglii, renomowanej kancelarii z branży usług prawno - ubezpieczeniowych, w dziale negocjacji. Specyfikę obsługi prawnej klientów biznesowych poznała podczas pracy w Kancelarii Radców Prawnych Andruszewski Opaliński Pieczonka w Rzeszowie oraz kilkuletniej pracy w Kancelarii Radcy Prawnego Tomasza Lauzer w Łańcucie. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zdobywała już w czasie studiów działając w ramach Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa, gdzie zajmowała się zarządzaniem i prowadzeniem szkoleń m.in. z zakresu marketingu, public relations, kompetencji menadżerskich. Jako radca prawny bardzo często prowadzi szkolenia z zakresu różnych dziedzin prawa.

Patricia Mitro, Prawnik oraz szkoleniowiec z zakresu prawa konsumenckiego, Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie na kierunku prawo. Prezes Zarządu Fundacji Centrum Poradnictwa Prawnego PRAWNIKON w Rzeszowie. Jako Prawnik w Federacji Konsumentów Oddział w Rzeszowie oraz pracownik licznych kancelarii prawnych zdobyła doświadczenie z zakresu sporządzania projektów, pism procesowych, interwencji prawnych, prowadzenia mediacji oraz negocjowania sposobu zakończenia sporów. Miesięcznie udziela średnio 210 porad ustnych i sporządza 60 pism prawniczych. Trener w ramach projektu pt. „Dobre prawo seniora” oraz szkolenia pt. „Aspekty formalno-prawne w działaniu organizacji pozarządowych” organizowanego przez Stowarzyszenie ACTA. Od dwóch lat wykładowca w ośrodkach dydaktycznych z tematyki prawa konsumenckiego. Ma na swoim koncie przeprowadzonych ponad 100 godzin wykładów. Ukończyła ok. 20 kursów, w tym prawie połowa dotyczyła prawa cywilnego, karnego, ubezpieczeniowego, turystycznego i bankowego. Dodatkowo zdobyła wiedzę z zakresu motywacji, autoprezentacji, szkoleń trenerskich oraz rozwiązywania konfliktów w grupie.



Program szkolenia
I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA PRAWA KONSUMENCKIEGO
1. Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową
• kiedy towar jest niezgodny z umową
• jakie uprawnienia przysługują konsumentom
• jak bronić się przed zarzutami klienta
• kiedy konsumentowi nie przysługuje ochrona
2. Rękojmia za wady towaru
• co to jest rękojmia i kiedy klient może z niej korzystać
• jakie terminy i obowiązki ma klient korzystający z rękojmi
• jakie roszczenia możne wysuwać konsument
• kiedy można nie uwzględnić reklamacji
3. Gwarancja jakości
• jak prawidłowo napisać gwarancję
• kiedy można odmówić wymiany lub naprawy towaru
• jaki wpływ na gwarancję ma uwzględnienie reklamacji
• regres do producenta
4. Wzory dokumentów
II. ZMIANY W PRAWIE KONSUMENCKIM
1. Nowy zakres informacji przekazywanych konsumentom
• jaki będzie status twojego przedsiębiorstwa po zmianach przepisów
• czy rodzaj działalności będzie miał wpływ na obowiązki względem konsumentów
• jakie informacje i w jaki sposób przekazywać klientom
• co powinno znaleźć się w umowie, a co w gwarancji
• jak konstruować i odpowiadać na ofertę
2. Nowe terminy dla przedsiębiorców i konsumentów
• co zmieni się w terminach gwarancji i rozpoznawania reklamacji
• jak zmiany wpłyną na terminy już płynące

3. Ochrona konsumentów po nowemu
• czego może domagać się konsument od przedsiębiorcy - zmiany
• nowa instytucja - ochrona przed ukrytymi kosztami usługi
• jak nie uwzględniać reklamacji według nowych przepisów
4. Nowe warunki składania zamówień elektronicznych
• jak zawierać umowy za pośrednictwem Internetu - nowe zasady
• jakie dodatkowe informacje należy zamieścić na stronie www
• jak zmiany wpływają na treść regulaminów i polityk zamieszczanych na stronach internetowych
• nowa procedura składania zamówienia on-line
• nowe prawa i obowiązki przedsiębiorcy i klienta
• kto odpowiada za transport towaru według nowych zasad
5. Wzory dokumentów
III. SPÓR Z KONSUMENTEM - KROK PO KROKU
1. Procedura reklamacyjna
• o czy należy pamiętać otrzymując reklamację
• jak powinno wyglądać postępowanie reklamacyjne
2. Postępowanie sądowe
• jak bronić się w sądzie w sporze z konsumentami
• mediacja gospodarcza
3. Rola rzecznika konsumentów i Prezesa UOKiK
• co może rzecznik konsumentów
• postępowanie przed Prezesem UOKiK
4. Wzory dokumentów

Forma przyjmowania zgłoszeń: firmy.prawnikon@op.pl

Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.
Wyświetleń: 299
  • Promuj ogłoszenie
  • Zgłoś naruszenie
  • Edytuj/usuń ogłoszenie